測驗終於完曬^^
好鬼鼠你._.
.小夜﹏ 發表於 25-10-2010 21:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔得咩.........=3=
唔得咩.........=3=
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 21:38 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
當然吾系...
你張icon咁似同我位一樣..
當然吾系...
你張icon咁似同我位一樣..
.小夜﹏ 發表於 25-10-2010 21:40 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同你位.......?你想講咩
溫完書了
同你位.......?你想講咩
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 22:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
小夜應該想講話角度差唔多
小夜應該想講話角度差唔多
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 22:51 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對..
同你位.......?你想講咩
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 22:05 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
角度位..
對..
.小夜﹏ 發表於 25-10-2010 23:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
小夜系連比我嚴重a_a
小夜系連比我嚴重a_a
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 23:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
電腦虧阿:L