比人頂住左個廁所 =.=
keroro417 發表於 26-10-2010 10:47 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif打佢 (邪惡
之前有諗過.. 因為fans club有人搞團訂
運費唔洗咁貴
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:50 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不過都系貴?!
打佢 (邪惡
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:51 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
等待中~
不過都系貴?!
keroro417 發表於 26-10-2010 10:51 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈 都要3百幾
我見有幾個女仔團訂左
:D 其實買完都唔知有咩用
個公仔又唔可以拎黎簽名w 所以無買到
哈 都要3百幾
我見有幾個女仔團訂左
其實買完都唔知有咩用
個公仔又唔可以拎黎簽名w 所以無買到 ...
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:53 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
暈了~
暈了~
keroro417 發表於 26-10-2010 10:54 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈 日本野好貴
http://www.kitty.co.jp/webshop/scandal/
我得件 SCANDAL POLO (黑)
如果有工返都可以買下 :P
哈 日本野好貴
我得件 SCANDAL POLO (黑)
如果有工返都可以買下
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
去訓了....晚安火火>^<
去訓了....晚安火火>^
keroro417 發表於 26-10-2010 11:05 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早抖 :P 明天見
去訓了....晚安火火>^
keroro417 發表於 26-10-2010 23:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
晚安:)
之前有諗過.. 因為fans club有人搞團訂
運費唔洗咁貴
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你icon手上帶個隻?