你逃走.............. )指
[[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你捉我我先走:@
籬唔係哀升人....哇咔咔 =w=
↓
你唔係外星人
小瀑﹏§ 發表於 27-10-2010 00:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
估吾到我...
你逃走.............. )指
[[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好悶嘛你?
你捉我我先走
roy624 發表於 27-10-2010 00:05 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
痾都mo粥籬..../3\ 籬唔煨啦
痾都mo粥籬..../3\ 籬唔煨啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:07 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有囉-.-
煨?
唔係煨番薯果個黎架咩?=.=
好悶嘛你?
.小夜﹏ 發表於 27-10-2010 00:06 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵依堅得??? hall晏fun
估吾到我...
.小夜﹏ 發表於 27-10-2010 00:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=.=唔係好難估姐
呵依堅得??? hall晏fun
[[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:08 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
何以見得???好眼訓@@
呵依堅得??? hall晏fun
[[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:08 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
變左外星文(呆
有囉-.-
煨?
唔係煨番薯果個黎架咩?=.=
roy624 發表於 27-10-2010 00:08 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對對.......唔煨哂啦