神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:20:33

好想要
keroro417 發表於 26-10-2010 10:15 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:D
今日 日元匯率 買入0.095
332.5HKD + 50至100 (運輸費)

神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:21:58

計番香港幾錢
.小夜﹏ 發表於 26-10-2010 10:17 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大約350到

.小夜﹏ 發表於 26-10-2010 22:23:13

大約350到
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    好貴....

keroro417 發表於 26-10-2010 22:31:39

大約350到
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:21 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

冇晒衝動想買

神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:34:20

冇晒衝動想買
keroro417 發表於 26-10-2010 10:31 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都係 :lol
不過要訂 太麻煩

keroro417 發表於 26-10-2010 22:36:05

我都係
不過要訂 太麻煩
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:34 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

準備訓教教豬

神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:37:33

準備訓教教豬
keroro417 發表於 26-10-2010 10:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
.. 咁早訓既 晚安啦 ~

.小夜﹏ 發表於 26-10-2010 22:46:29

我都係
不過要訂 太麻煩
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:34 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你諗住買?

keroro417 發表於 26-10-2010 22:47:59

.. 咁早訓既 晚安啦 ~
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:37 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比人頂住左個廁所 =.=

神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:50:54

你諗住買?
.小夜﹏ 發表於 26-10-2010 10:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
之前有諗過.. 因為fans club有人搞團訂
運費唔洗咁貴
頁: 6963 6964 6965 6966 6967 6968 6969 6970 6971 6972 [6973] 6974 6975 6976 6977 6978 6979 6980 6981 6982
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼