好想要
keroro417 發表於 26-10-2010 10:15 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:D
今日 日元匯率 買入0.095
332.5HKD + 50至100 (運輸費)
計番香港幾錢
.小夜﹏ 發表於 26-10-2010 10:17 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大約350到
大約350到
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好貴....
大約350到
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:21 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇晒衝動想買
冇晒衝動想買
keroro417 發表於 26-10-2010 10:31 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都係 :lol
不過要訂 太麻煩
我都係
不過要訂 太麻煩
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:34 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
準備訓教教豬
準備訓教教豬
keroro417 發表於 26-10-2010 10:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
.. 咁早訓既 晚安啦 ~
我都係
不過要訂 太麻煩
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:34 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你諗住買?
.. 咁早訓既 晚安啦 ~
神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:37 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比人頂住左個廁所 =.=
你諗住買?
.小夜﹏ 發表於 26-10-2010 10:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
之前有諗過.. 因為fans club有人搞團訂
運費唔洗咁貴