攪攪豬前路過=]
淚之約﹏狼 發表於 25-10-2010 23:33 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
奶娘
唱得好勁
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 23:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
高音好勁佢._.
高音好勁佢._.
.小夜﹏ 發表於 25-10-2010 23:41 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唱死我............=="
重覆唱5次............死左
唱死我............=="
重覆唱5次............死左
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 23:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
岩岩沖涼唱一唱
走埋音:L
岩岩沖涼唱一唱
走埋音
.小夜﹏ 發表於 25-10-2010 23:48 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你??岩岩?唱依首?
你??岩岩?唱依首?
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 23:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯學下佢..
嗯學下佢..
.小夜﹏ 發表於 25-10-2010 23:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唱香水有毒=="
入黎坐下先~
安阿
出現下先