沒............而且還沒睡
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 15:28 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾去睇?
吾去睇?
.小夜﹏ 發表於 25-10-2010 15:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒打算
沒打算
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 15:43 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
why?
放學番黎了~
why?
.小夜﹏ 發表於 25-10-2010 15:59 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不喜歡............/3\訓醒要食虊了
不喜歡............/3\訓醒要食虊了
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 18:45 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都是岩岩回家.
我都是岩岩回家.
.小夜﹏ 發表於 25-10-2010 18:48 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
剛剛遇上剛剛
放學番黎了~
keroro417 發表於 25-10-2010 17:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
+1~~
剛剛遇上剛剛
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 19:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好回了嘛?
唔知今晚會唔會發惡夢呢....
岩岩係咁話打人果個呢..佢fb張相啦.......嚇死我啦
連我fd都話係佢出世 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 02:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你有冇發惡夢咁...?
呃..你都無訓...
(都估到
有幾靚a_a?