yjim 發表於 25-10-2010 00:51:06

你會明?
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 00:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我唔知我算唔算明.
我覺得, 人生係好化的... 話來就來, 話走就走......
有好多野都控制唔到.
點都好, 努力面前.

[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 00:53:23

oh..sorry

點解咁講?!
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 00:48 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    10小時前係fb仲有講野
岩岩....fb社團 佢fd話佢走左 而佢親呀妹都有留言
但我依然唔信 唔敢信
死傻仔...唔好比我知佢走左係真係因為佢條女
係佢妹話嫁
低 能兒!!!

小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 00:58:43

10小時前係fb仲有講野
岩岩....fb社團 佢fd話佢走左 而佢親呀妹都有留言
但我依然唔信 唔敢信
死傻 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 00:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    個呀哥走左呀妹仲咁得閒上fb?
btw 唔好諗咁多了...係假當然好 係真既都唔好太傷心
好啦 1點了 我去訓了..你都早d訓啦..又話發燒

[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:01:12

個呀哥走左呀妹仲咁得閒上fb?
btw 唔好諗咁多了...係假當然好 係真既都唔好太傷心
好啦 1點了 我去 ...
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 00:58 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    佢講得出時間...而且再1次確認

[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:02:39

我真係打佢電話搵佢lo
咪拎ed挽好冇呀!!
死人小學雞'
假就假啦...
唔好同我講真
唔會真嫁 !!!

小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:04:38

佢講得出時間...而且再1次確認
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咁只可以信...btw...唔好唔開心/3\

小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:07:41

有咩野講晒出黎會好d

[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:14:59

有咩野講晒出黎會好d
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:07 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

你唔係訓咩
我第1次咁唔怕死打電話比佢

小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:17:38

你唔係訓咩
我第1次咁唔怕死打電話比佢
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    就訓嫁啦...
訓唔著...
-3-..打過去如果係父母的話 可信性極高

[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:22:36

就訓嫁啦...
訓唔著...
-3-..打過去如果係父母的話 可信性極高
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    冇左佢家電.....只有手電沒人接我都係咁諗但....驚
頁: 6945 6946 6947 6948 6949 6950 6951 6952 6953 6954 [6955] 6956 6957 6958 6959 6960 6961 6962 6963 6964
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼