你會明?
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 00:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔知我算唔算明.
我覺得, 人生係好化的... 話來就來, 話走就走......
有好多野都控制唔到.
點都好, 努力面前.
oh..sorry
點解咁講?!
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 00:48 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
10小時前係fb仲有講野
岩岩....fb社團 佢fd話佢走左 而佢親呀妹都有留言
但我依然唔信 唔敢信
死傻仔...唔好比我知佢走左係真係因為佢條女
係佢妹話嫁
低 能兒!!!
10小時前係fb仲有講野
岩岩....fb社團 佢fd話佢走左 而佢親呀妹都有留言
但我依然唔信 唔敢信
死傻 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 00:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
個呀哥走左呀妹仲咁得閒上fb?
btw 唔好諗咁多了...係假當然好 係真既都唔好太傷心
好啦 1點了 我去訓了..你都早d訓啦..又話發燒
個呀哥走左呀妹仲咁得閒上fb?
btw 唔好諗咁多了...係假當然好 係真既都唔好太傷心
好啦 1點了 我去 ...
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 00:58 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢講得出時間...而且再1次確認
我真係打佢電話搵佢lo
咪拎ed挽好冇呀!!
死人小學雞'
假就假啦...
唔好同我講真
唔會真嫁 !!!
佢講得出時間...而且再1次確認
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁只可以信...btw...唔好唔開心/3\
有咩野講晒出黎會好d
有咩野講晒出黎會好d
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:07 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你唔係訓咩
我第1次咁唔怕死打電話比佢
你唔係訓咩
我第1次咁唔怕死打電話比佢
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就訓嫁啦...
訓唔著...
-3-..打過去如果係父母的話 可信性極高
就訓嫁啦...
訓唔著...
-3-..打過去如果係父母的話 可信性極高
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇左佢家電.....只有手電沒人接我都係咁諗但....驚