變左外星文(呆
.小夜﹏ 發表於 27-10-2010 00:09 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵欠)嗚哇...........嗚哇................有叔叔蝦我哇 :'(
對對.......唔煨哂啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:12 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
煨?????
唯一唔明都係呢個字-.-
呵欠)嗚哇...........嗚哇................有叔叔蝦我哇
[[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:13 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒有阿
煨?????
唯一唔明都係呢個字-.-
roy624 發表於 27-10-2010 00:14 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
誤會
沒有阿
.小夜﹏ 發表於 27-10-2010 00:14 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有呀..........有伋叔叔蝦我唔識字呀...........嗚哇.......:'( ho晏fun
有呀..........有伋叔叔蝦我唔識字呀...........嗚哇....... ho晏fun
[[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
當然吾系我啦:)
誤會
[[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:16 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
...............................
我都眼訓了@__@
睡覺去~
塞油那那
...............................
我都眼訓了@__@
睡覺去~
塞油那那
roy624 發表於 27-10-2010 00:20 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
啦啦............/3\
當然吾系我啦
.小夜﹏ 發表於 27-10-2010 00:19 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
當然...............)呵欠
噢對了
最後一貼,
to小瀑:
出面果個算唔算洗版?~___~