變左外星文(呆 .小夜﹏ 發表於 27-10-2010 00:09
使用道具 舉報
對對.......唔煨哂啦 [[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:12
呵欠)嗚哇...........嗚哇................有叔叔蝦我哇 [[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:13
煨????? 唯一唔明都係呢個字-.- roy624 發表於 27-10-2010 00:14
沒有阿 .小夜﹏ 發表於 27-10-2010 00:14
有呀..........有伋叔叔蝦我唔識字呀...........嗚哇....... ho晏fun [[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:17
誤會 [[戀愛凱儀...* 發表於 27-10-2010 00:16
............................... 我都眼訓了@__@ 睡覺去~ 塞油那那 roy624 發表於 27-10-2010 00:20
當然吾系我啦 .小夜﹏ 發表於 27-10-2010 00:19
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 10:10 , Processed in 0.023386 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.