比人頂住左個廁所 =.= keroro417 發表於 26-10-2010 10:47 PM
使用道具 舉報
之前有諗過.. 因為fans club有人搞團訂 運費唔洗咁貴 神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:50
打佢 (邪惡 神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:51
不過都系貴?! keroro417 發表於 26-10-2010 10:51 PM
哈 都要3百幾 我見有幾個女仔團訂左 其實買完都唔知有咩用 個公仔又唔可以拎黎簽名w 所以無買到 ... 神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:53
暈了~ keroro417 發表於 26-10-2010 10:54 PM
哈 日本野好貴 我得件 SCANDAL POLO (黑) 如果有工返都可以買下 神乂怒火 發表於 26-10-2010 22:56
去訓了....晚安火火>^ keroro417 發表於 26-10-2010 11:05 PM
去訓了....晚安火火>^ keroro417 發表於 26-10-2010 23:05
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 10:10 , Processed in 0.024549 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.