十月懷句嘛....但好幸福嫁wo
我只係想同bb挽咋
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-10-2010 23:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
湊仔XD
又笑又笑!!
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-10-2010 23:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=X=唔笑..唔笑....
要叫姐姐哦.....
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-10-2010 23:05 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:dizzy: 我想佢叫哥哥
湊仔XD
小瀑﹏§ 發表於 30-10-2010 23:06 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢想湊仔:loveliness:
我想佢叫哥哥
.小夜﹏ 發表於 30-10-2010 23:06 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
叫姐姐 !!!
佢想湊仔
.小夜﹏ 發表於 30-10-2010 23:07 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
女都得嫁..........=v=
有b就得
香港考試及評核局 昨出版的中文科考試報告批評,有考生竟將「遠親」解作「親生母親拋棄兒子而往遠方」、「寒溫」解成「寒冷天氣浸溫泉」 =.=
湊仔XD
小瀑﹏§ 發表於 30-10-2010 23:06 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔得咩....!!
唔得咩....!!
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-10-2010 23:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都無話唔得/3\
女都得嫁..........=v=
有b就得
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-10-2010 23:10 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好等bb你..