叫姐姐 !!!
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-10-2010 23:10 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
為什麼?
唔得咩....!!
[[戀愛凱儀...* 發表於 30-10-2010 23:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
去沖涼未0_0?
我想黎扼帖
我想黎扼帖
wong87 發表於 30-10-2010 23:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=_=真糟..
我想黎扼帖
wong87 發表於 30-10-2010 23:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
87 wong ._."
好等bb你..
.小夜﹏ 發表於 30-10-2010 23:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩呀..=口=?
為什麼?
.小夜﹏ 發表於 30-10-2010 23:18 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為我要佢叫我呀...><" 我要聽佢把聲呀
搞店個12期=~='
搞店個12期=~='
87 wong ._."
limingyin 發表於 30-10-2010 23:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
idiotic yin ._."?