糟糕的大家好~
我發左個新貼-v-
不過kuma仔既粉絲就唔好入喇xD
http://www.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=4031926&extra=page%3D1
??等等...我重新開機
keroro417 發表於 31-10-2010 00:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我有11分鍾冇f5=.=
糟糕的大家好~
我發左個新貼-v-
不過kuma仔既粉絲就唔好入喇xD
幼l稚 發表於 31-10-2010 00:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
己回
仲有一個xD
呢個超正~
http://www.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=4031928&extra=
好..訓了...
好..訓了...
小瀑﹏§ 發表於 31-10-2010 00:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加左分先俾訓!!!
加左分先俾訓!!!
幼l稚 發表於 31-10-2010 00:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我又唔會走數既=.=
我又唔會走數既=.=
小瀑﹏§ 發表於 31-10-2010 00:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又訓><
都唔似你
咁早訓...
又訓><
都唔似你
咁早訓...
幼l稚 發表於 31-10-2010 00:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=_=我不嬲都早訓(?)
好啦..聽日加啦..
逃學威龍好睇0,0