我知錯嫁啦/3\
小瀑﹏§ 發表於 31-10-2010 16:09 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔會信你嫁....個個都係咁話你嫁啦我睇到啦 !!
我唔會信你嫁....個個都係咁話你嫁啦我睇到啦 !!
[[戀愛凱儀...* 發表於 31-10-2010 16:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
/3\個個(?)
..嗚..
/3\個個(?)
..嗚..
小瀑﹏§ 發表於 31-10-2010 16:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係呀.....!!
係呀.....!!
[[戀愛凱儀...* 發表於 31-10-2010 16:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-~-SAD..個個都誤會我/3\連你都係
-~-SAD..個個都誤會我/3\連你都係
小瀑﹏§ 發表於 31-10-2010 16:18 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩....係誤會咩?!! )maybe係嘅
但係你做左d咩會令人誤會呀?!!!
係咩....係誤會咩?!! )maybe係嘅
但係你做左d咩會令人誤會呀?!!!
[[戀愛凱儀...* 發表於 31-10-2010 16:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以我咪悔改/3\
無下次
cXB7o3I-GQI
以前d令仔冇錢最多打人何包
而家d令妹寧願自力更新去做援交
路過
路過
.小夜﹏ 發表於 31-10-2010 16:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi 小夜a_a
hi 小夜a_a
小瀑﹏§ 發表於 31-10-2010 16:35 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈佬