搵番先等我.
.小夜﹏ 發表於 6-11-2010 14:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
搵唔到嫁啦=.=
你搵不如搵我fb睇我相仲好
(捉) 別走.
.小夜﹏ 發表於 6-11-2010 14:37 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗚.....嗚.......... :'(
搵唔到嫁啦=.=
你搵不如搵我fb睇我相仲好
小瀑﹏§ 發表於 6-11-2010 14:38 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇你fb..
嗚.....嗚..........
[[戀愛凱儀...* 發表於 6-11-2010 14:38 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好孩子
冇你fb..
.小夜﹏ 發表於 6-11-2010 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以先叫你搵:)
所以先叫你搵
小瀑﹏§ 發表於 6-11-2010 14:41 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
eddykn930@HOTMAIL.COM:o
好孩子
.小夜﹏ 發表於 6-11-2010 14:40 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我要走呀..........:'(
安 @_@
我要走呀..........
[[戀愛凱儀...* 發表於 6-11-2010 14:47 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:'( 吾好.
凍凍................./3\