夏娜?
.小夜﹏ 發表於 6-11-2010 10:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
yes
yaya
hello
have people? no
ok bye
有病............=="
有病............=="
[[戀愛凱儀...* 發表於 6-11-2010 15:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我今朝起身發現我傷風
凍凍................./3\
[[戀愛凱儀...* 發表於 6-11-2010 15:07 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
著多幾件3.
我今朝起身發現我傷風
wong87 發表於 6-11-2010 15:39 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
小心身體
著多幾件3.
.小夜﹏ 發表於 6-11-2010 15:44 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同平時一樣....=="
小心身體
[[戀愛凱儀...* 發表於 6-11-2010 15:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
應該冇咩野既,
屋企大塵姐,
普普通通流鼻水變左傷風姐
同平時一樣....=="
[[戀愛凱儀...* 發表於 6-11-2010 15:45 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
落雨阿嘛.
落雨阿嘛.
.小夜﹏ 發表於 6-11-2010 15:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
汁野補習~