汁野補習~
wong87 發表於 6-11-2010 15:47 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
星期6 仲補.
星期6 仲補.
.小夜﹏ 發表於 6-11-2010 15:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
校外果d,另外果d補習學校
星期1-5學校放學時間日日唔同
所以先報星期6
校外果d,另外果d補習學校
星期1-5學校放學時間日日唔同
所以先報星期6 ...
wong87 發表於 6-11-2010 15:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好勤奮..:)
好勤奮..
.小夜﹏ 發表於 6-11-2010 15:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
本身唔點先出去補-..-
本身唔點先出去補-..-
wong87 發表於 6-11-2010 15:52 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
補咩科?
補咩科?
.小夜﹏ 發表於 6-11-2010 15:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
英文
我走啦88-.-
掛機掛樂古掛時數
英文
wong87 發表於 6-11-2010 15:56 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
努力.
我走啦88-.-
掛機掛樂古掛時數
wong87 發表於 6-11-2010 15:56 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
再見.
我走佬lu......><"