汁野補習~ wong87 發表於 6-11-2010 15:47
使用道具 舉報
星期6 仲補. .小夜﹏ 發表於 6-11-2010 15:47
校外果d,另外果d補習學校 星期1-5學校放學時間日日唔同 所以先報星期6 ... wong87 發表於 6-11-2010 15:50
好勤奮.. .小夜﹏ 發表於 6-11-2010 15:51
本身唔點先出去補-..- wong87 發表於 6-11-2010 15:52
補咩科? .小夜﹏ 發表於 6-11-2010 15:53
英文 wong87 發表於 6-11-2010 15:56
我走啦88-.- 掛機掛樂古掛時數 wong87 發表於 6-11-2010 15:56
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 17:13 , Processed in 0.031314 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.