佢阿哥得10.. 咁佢又系阿妹 佢咁細個 味叫妹妹仔..佢又聽得明. .小夜﹏ 發表於 6-11-2010 20:34
使用道具 舉報
你之前系味測驗? .小夜﹏ 發表於 6-11-2010 20:35
嗯嗯~ keroro417 發表於 6-11-2010 20:36
叻女.................. [[戀愛凱儀...* 發表於 6-11-2010 20:35
成績如何? .小夜﹏ 發表於 6-11-2010 20:37
都系叫番你家姐-.- .小夜﹏ 發表於 6-11-2010 20:37
你想死 [[戀愛凱儀...* 發表於 6-11-2010 20:44
派左幾份卷..仲有3科未派 keroro417 發表於 6-11-2010 20:39
寶寶如何?.? .小夜﹏ 發表於 6-11-2010 20:47
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 18:12 , Processed in 0.026431 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.