凌晨2時40分 (報時
睡先一遊~
Hello
.小夜﹏ 發表於 24-11-2010 00:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hihi 你好
食手指...
[[戀愛凱儀...* 發表於 23-11-2010 22:36 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
衰女唔好訓啦a_a
天光啦xD
helllo 有人嘛?
起身沖涼換衫返1點半`=~='
衰女唔好訓啦a_a
天光啦xD
tung1404 發表於 24-11-2010 06:45 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
衰仔....都冇得訓啦 有人拆屋呀 ><"
helllo 有人嘛?
.小夜﹏ 發表於 24-11-2010 08:14 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
...........................=口=
你不理我:'(
...........................=口=
你不理我
[[戀愛凱儀...* 發表於 24-11-2010 10:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
上緊電腦呵. 放11點3
岩岩做緊片
上緊電腦呵. 放11點3
岩岩做緊片
.小夜﹏ 發表於 24-11-2010 10:39 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
11點3.....1:30先返..../3\ 嗚....嗚.....