咳咳咳..咳死了
[[戀愛凱儀...* 發表於 22-11-2010 22:53 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早訓吧吾好溫今日
早訓吧吾好溫今日
.小夜﹏ 發表於 22-11-2010 23:05 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
明天.....一早.....死
返屋企了''
返屋企了''
小瀑﹏§ 發表於 22-11-2010 23:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
瀑哥~
返屋企了''
小瀑﹏§ 發表於 22-11-2010 23:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
回來了你.
明天.....一早.....死
[[戀愛凱儀...* 發表於 22-11-2010 23:07 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做咩一早死.明天
返屋企了''
小瀑﹏§ 發表於 22-11-2010 23:17 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睡啦...
瀑哥~
keroro417發表於 22-11-2010 23:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係到 做咩-3-?
睡啦...
[[戀愛凱儀...* 發表於 22-11-2010 23:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我沖埋涼整埋野就訓啦-3-
你訓先啦..你聽日又返早...仲病病地/3\ 快d上床去訓
係到 做咩-3-?
小瀑﹏§ 發表於 22-11-2010 23:22 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
見你冇上姐-_-