oo成歌
[[戀愛凱儀...* 發表於 21-11-2010 22:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩黎...
你吾系0ff左咩.
大家係到做緊咩??
kingfai0991 發表於 21-11-2010 22:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
上樂古.
oo成歌
[[戀愛凱儀...* 發表於 21-11-2010 22:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
憂鬱= =
大家係到做緊咩??
kingfai0991 發表於 21-11-2010 22:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無野做= =
不嬲..其實只係無人去得我去=.=
小瀑﹏§ 發表於 21-11-2010 22:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
姐系同佢地番屋企?
可是我 不知道想要甚么
不知道擁有甚么
姐系同佢地番屋企?
.小夜﹏ 發表於 21-11-2010 22:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對=,=
滾~~~(小瀑抱抱
對=,=
小瀑﹏§ 發表於 21-11-2010 22:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁味好..
我突然好想爆哂d歌出黎....但我唱唔到