早安.
午安
hihi 大家好
真的很想睡....眼睛都痛了啦
真的很想睡....眼睛都痛了啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 22-11-2010 15:54 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
味裝修完咩
味裝修完咩
.小夜﹏ 發表於 22-11-2010 16:11 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
岩岩搞掂...聽日再黎過....../3\ 想死
岩岩搞掂...聽日再黎過....../3\ 想死
[[戀愛凱儀...* 發表於 22-11-2010 16:15 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
放五點我..聽日做咩再黎
吾系裝完啦咩
放五點我..聽日做咩再黎
吾系裝完啦咩
.小夜﹏ 發表於 22-11-2010 16:20 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
未搞哂......5點................/3\ 眼訓....訓陣嘈我起身啦
冇藥食啦...食哂都未好
未搞哂......5點................/3\ 眼訓....訓陣嘈我起身啦
冇藥食啦...食哂都未好 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 22-11-2010 16:27 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
TEST先一陣上番來
TEST先一陣上番來
.小夜﹏ 發表於 22-11-2010 16:29 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早抖了...