加油加油....捱完1年,2年仲有第3第4年要完成我目標仲有再捱5年
我相信我捱唔住 好辛苦好悶好無助 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 21-11-2010 18:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
捱咁多年 努力吧
捱咁多年 努力吧
.小夜﹏ 發表於 21-11-2010 18:39 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
7,8年....為咩
7,8年....為咩
[[戀愛凱儀...* 發表於 21-11-2010 18:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
搵食...專長
7,8年....為咩
[[戀愛凱儀...* 發表於 21-11-2010 18:40 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
衰女a_a
衰女a_a
tung1404 發表於 21-11-2010 18:59 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
衰仔..... t^t"
衰仔..... t^t"
[[戀愛凱儀...* 發表於 21-11-2010 19:10 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做咩也-.-?
有人恰你a_a?
做咩也-.-?
有人恰你a_a?
tung1404 發表於 21-11-2010 19:12 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
全世界都是............. t^t"
全世界都是............. t^t"
[[戀愛凱儀...* 發表於 21-11-2010 19:14 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.-講名!
我一定冇a_a
不嬲都有
.小夜﹏ 發表於 21-11-2010 18:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩=.=
食飽=~=