瀑爺XD
瀑爺XD
冷血ღ 發表於 21-11-2010 19:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-, -叫到咁老
係咩=.=
小瀑﹏§ 發表於 21-11-2010 19:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來你依家先知..
-, -叫到咁老
小瀑﹏§ 發表於 21-11-2010 19:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我特登黎申請幫你手XD
-, -叫到咁老
小瀑﹏§ 發表於 21-11-2010 19:25 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.-
又轉icon既
-.-講名!
我一定冇a_a
tung1404 發表於 21-11-2010 19:15 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
全世界...!! :'(
全世界...!!
[[戀愛凱儀...* 發表於 21-11-2010 19:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.-
唔係掛!
不會的!
你想多了=]
岩岩去左邊a_a?
-, -叫到咁老
小瀑﹏§ 發表於 21-11-2010 19:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
拎左元老勳章仲唔老XP
某瀑: 想做版主既 自己出個價
a君: 2000樂點
某瀑: 2000樂點 ? 發夢 !!
b君: 我出10000樂點
某瀑: 諗諗先 !
c君: 30000樂點 ok ?
某瀑: 殺你 !
-.-
唔係掛!
不會的!
你想多了=]
岩岩去左邊a_a?
tung1404 發表於 21-11-2010 19:36 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
食mummum
曾到我們手 以為永遠還有
浪費了才知不夠永遠擁有
像吃光了那盒藍罐的曲奇
才驟覺 好的時光 最後...
還是從暗裡溜走
告別摯愛朋友
臨散去才知 共誰最最親厚
但我想趁最後 還有這溫馨滋味
能讓你分一塊牽走
誰離開誰連戲 誰人必須執行李
共你都分享過 這年夏季 曲奇的美味