咩事.咁灰
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔提了..返黎睇下點= .=到時先講
唔提了..返黎睇下點= .=到時先講
小瀑﹏§ 發表於 26-11-2010 11:44 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好似好灰咁.
我諗佢吾會咁得閒線你掛
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:26 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以佢都冇咁得閒通知我
所以佢都冇咁得閒通知我
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:55 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多吾多人報名?
多吾多人報名?
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:57 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我諗就多啦....ko左隻碟
我諗就多啦....ko左隻碟
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:58 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唱歌個日都去睇下.
唱歌個日都去睇下.
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 12:00 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咪今日lo
咪今日lo
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 12:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
今日...幾點?
今日...幾點?
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 12:13 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
maybe6
maybe6
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 12:13 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇吾到lu我..