呼.....呼...........超想哭的
線我....!! 佢話佢fd係學生會話可以用手指
岩岩肖再問佢...佢話唔得....要燒碟
我問佢做咩琴日唔話 ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:18 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你不如問學生會仲好.
咁你不如問學生會仲好.
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:23 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
依加問佢個屁呀 !!
依加問佢個屁呀 !!
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:24 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我諗佢吾會咁得閒線你掛
唉。。一陣返去就要面對死亡
各位早安..
billytsang 發表於 26-11-2010 11:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi驢仔;)
唉。。一陣返去就要面對死亡
小瀑﹏§ 發表於 26-11-2010 11:29 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
why?
why?
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好提啦....灰
唔好提啦....灰
小瀑﹏§ 發表於 26-11-2010 11:39 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩事.咁灰
整野準備出門口