使用道具 舉報
線我....!! 佢話佢fd係學生會話可以用手指 岩岩肖再問佢...佢話唔得....要燒碟 我問佢做咩琴日唔話 ... [[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:18
咁你不如問學生會仲好. .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:23
依加問佢個屁呀 !! [[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:24
各位早安.. billytsang 發表於 26-11-2010 11:13
唉。。一陣返去就要面對死亡 小瀑﹏§ 發表於 26-11-2010 11:29
why? .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:37
唔好提啦....灰 小瀑﹏§ 發表於 26-11-2010 11:39
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 03:33 , Processed in 0.053413 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.