你打佢屋企電話? .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 10:36
使用道具 舉報
唔係= .=' 小瀑﹏§ 發表於 26-11-2010 10:38
當我冇問... 吾洗番學咩 .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 10:43
3點 小瀑﹏§ 發表於 26-11-2010 10:45
番咁午..我都系2點半 .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 10:46
臭ba!! 你醒了呀....!! 我又飲完怪怪的了.....很想吐 [[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 10:47
醒了一早.. 咁快又要飲Ge. .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 10:48
我X!! 依加又話要燒碟 [[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 10:55
咁煩架...吾可以直接比隻usb咩 .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 10:57
x!!! 個同學之前問左話得...岩岩再問佢佢話唔得 [[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:00
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 03:33 , Processed in 0.029414 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.