照燒吧. .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:01
使用道具 舉報
唔知燒唔燒到.....之前就係有小小問題我先唔燒 [[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:03
你fd燒吾到咩 .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:05
x!! 佢搵佢條仔燒lo 我依加隻隻碟都有野又del唔到....!! p呀 [[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:08
等佢燒啦 .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:09
等佢咪仲o.....我o!!! 又想喊 [[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:11
吾好喊啦..留番好心情唱歌 .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:13
清唱呀?! 死得啦.... 比佢線一線仲唔得佢死?!!!! [[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:14
線d咩? .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:15
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 03:33 , Processed in 0.054355 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.