找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: Andrew.H

♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼

   火... [複製鏈接]
發表於 26-11-2010 11:03:33 | 顯示全部樓層
照燒吧.
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:01



    唔知燒唔燒到.....之前就係有小小問題我先唔燒
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 26-11-2010 11:05:14 | 顯示全部樓層
唔知燒唔燒到.....之前就係有小小問題我先唔燒
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:03



    你fd燒吾到咩
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 26-11-2010 11:08:56 | 顯示全部樓層
你fd燒吾到咩
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:05



    x!! 佢搵佢條仔燒lo   我依加隻隻碟都有野又del唔到....!! p呀
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 26-11-2010 11:09:50 | 顯示全部樓層
x!! 佢搵佢條仔燒lo   我依加隻隻碟都有野又del唔到....!! p呀
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:08



    等佢燒啦
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 26-11-2010 11:11:57 | 顯示全部樓層
等佢燒啦
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:09



    等佢咪仲o.....我o!!! 又想喊
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 26-11-2010 11:13:51 | 顯示全部樓層
等佢咪仲o.....我o!!! 又想喊
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:11



    吾好喊啦..留番好心情唱歌
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 26-11-2010 11:13:52 | 顯示全部樓層
各位早安..
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 26-11-2010 11:14:43 | 顯示全部樓層
吾好喊啦..留番好心情唱歌
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:13



    清唱呀?! 死得啦....
比佢線一線仲唔得佢死?!!!!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 26-11-2010 11:15:39 | 顯示全部樓層
清唱呀?! 死得啦....
比佢線一線仲唔得佢死?!!!!
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:14



    線d咩?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 26-11-2010 11:18:51 | 顯示全部樓層
線d咩?
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 11:15



    線我....!! 佢話佢fd係學生會話可以用手指
岩岩肖再問佢...佢話唔得....要燒碟
我問佢做咩琴日唔話我知....佢話佢電話比人cut左(我知) 之後返到屋企唔記得左


我o!!!我一炆把聲就沙
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 27-6-2026 03:33 , Processed in 0.054355 second(s), 5 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表