你打佢屋企電話?
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 10:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係= .='
唔係= .='
小瀑﹏§ 發表於 26-11-2010 10:38 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
當我冇問...
吾洗番學咩
當我冇問...
吾洗番學咩
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 10:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
3點
3點
小瀑﹏§ 發表於 26-11-2010 10:45 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
番咁午..我都系2點半
番咁午..我都系2點半
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 10:46 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
臭ba!! 你醒了呀....!!
我又飲完怪怪的了.....很想吐
臭ba!! 你醒了呀....!!
我又飲完怪怪的了.....很想吐
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 10:47 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
醒了一早..
咁快又要飲Ge.
醒了一早..
咁快又要飲Ge.
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 10:48 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我X!! 依加又話要燒碟
我X!! 依加又話要燒碟
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 10:55 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁煩架...吾可以直接比隻usb咩
咁煩架...吾可以直接比隻usb咩
.小夜﹏ 發表於 26-11-2010 10:57 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
x!!! 個同學之前問左話得...岩岩再問佢佢話唔得
x!!! 個同學之前問左話得...岩岩再問佢佢話唔得
[[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 11:00 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
照燒吧.