沒法子去左高x
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 01:01 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇埋集火影先..明天見^^
睇埋集火影先..明天見^^
(Lap) 發表於 27-11-2010 01:02 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁多人鐘意睇火影..
有睇op?
仲有一集火影@@
(Lap) 發表於 27-11-2010 01:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
回憶集太長了
你都系@@
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 01:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
之前就多吧 現在老實說都少進來了
多數在巨商版吧
咁多人鐘意睇火影..
有睇op?
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 01:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
op,家教,火影,妖尾,命夜,..
回憶集太長了
冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 01:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif都可以打發下時間既= =
之前就多吧 現在老實說都少進來了
多數在巨商版吧
冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 01:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
巨商之前都有玩 不過發現花左好多錢
跟住賣了ac 沒再打機lu
op,家教,火影,妖尾,命夜,..
(Lap) 發表於 27-11-2010 01:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
op :handshake
op
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 01:06 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
op好睇..2年之後..
op好睇..2年之後..
(Lap) 發表於 27-11-2010 01:06 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
2年之後@@
動同晝都有睇.