好期待@v@
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 01:12 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
55@@不過冇出..
55@@不過冇出..
(Lap) 發表於 27-11-2010 01:13 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
動依家講到路飛阿哥
就好似抽袋..
不知魔鬼你玩左幾多呢?
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 01:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
時間就7年了
至於金錢方面就..都記不起來了 因為也花了不少吧^^"
動依家講到路飛阿哥
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 01:14 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係- -白胡子..我覺得而家海賊王同二百幾集個d好唔同-.-
55..總有代價@@
(Lap) 發表於 27-11-2010 01:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
雖然相比動畫的快吧
係- -白胡子..我覺得而家海賊王同二百幾集個d好唔同-.-
(Lap) 發表於 27-11-2010 01:15 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾同左好多..
白胡子好快死了
係- -白胡子..我覺得而家海賊王同二百幾集個d好唔同-.-
(Lap) 發表於 27-11-2010 01:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來你也有看海賊王
時間就7年了
至於金錢方面就..都記不起來了 因為也花了不少吧^^"
冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 01:15 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多少左右-_-"?
雖然相比動畫的快吧
冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 01:15 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁日火影出左2集0.0
原來你也有看海賊王
冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 01:15 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我囧了..而家先知\_/