起身了-_-
起身了-_-
(Lap) 發表於 27-11-2010 11:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好耐無見
好耐無見
冷血ღ 發表於 27-11-2010 12:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈...估唔到你認得我@@
哈...估唔到你認得我@@
(Lap) 發表於 27-11-2010 12:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有印象咋 好似係大樓果邊識XD
有印象咋 好似係大樓果邊識XD
冷血ღ 發表於 27-11-2010 12:26 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
55應該係
話說鈴鈴呢
今晚唔會出現的
有事搵我就pm我 我聽朝放工返屋企睇
有問題搵雨雨(?)(笑..
係咁多
今晚唔會出現的
有事搵我就pm我 我聽朝放工返屋企睇
有問題搵雨雨(?)(笑..
係咁多 ...
小瀑﹏§ 發表於 27-11-2010 01:01 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
瀑瀑 / . \
瀑瀑 / . \
神乂怒火 發表於 27-11-2010 13:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做咩(?)
沖涼先