我好垃圾的說
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 13:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
千篇一律既姐 慢慢就會上手XD
千篇一律既姐 慢慢就會上手XD
冷血ღ 發表於 27-11-2010 13:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你玩咩隊?
L哥
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 13:30 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈..你係第一個咁叫我@@
哈..你係第一個咁叫我@@
(Lap) 發表於 27-11-2010 14:00 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你想我點叫你 :L
哈..你係第一個咁叫我@@
(Lap) 發表於 27-11-2010 02:00 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
L哥
我做第二個
你想我點叫你
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 14:00 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無所謂啊@@
L哥
我做第二個
神乂怒火 發表於 27-11-2010 14:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
火哥= =
無所謂啊@@
(Lap) 發表於 27-11-2010 14:07 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就咁叫 L @@
就咁叫 L @@
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 14:08 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒所謂啊>.<..做緊咩@@
你玩咩隊?
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 14:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
以前成日玩9697既公牛宜家開左隻MY PLAYER玩