冷血ღ 發表於 27-11-2010 13:50:50

我好垃圾的說
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 13:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    千篇一律既姐 慢慢就會上手XD

.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 14:00:08

千篇一律既姐 慢慢就會上手XD
冷血ღ 發表於 27-11-2010 13:50 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你玩咩隊?

(Lap) 發表於 27-11-2010 14:00:12

L哥
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 13:30 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈..你係第一個咁叫我@@

.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 14:00:56

哈..你係第一個咁叫我@@
(Lap) 發表於 27-11-2010 14:00 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你想我點叫你 :L

神乂怒火 發表於 27-11-2010 14:04:21

哈..你係第一個咁叫我@@
(Lap) 發表於 27-11-2010 02:00 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
L哥
我做第二個

(Lap) 發表於 27-11-2010 14:07:21

你想我點叫你
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 14:00 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無所謂啊@@

(Lap) 發表於 27-11-2010 14:07:34

L哥
我做第二個
神乂怒火 發表於 27-11-2010 14:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
火哥= =

.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 14:08:06

無所謂啊@@
(Lap) 發表於 27-11-2010 14:07 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    就咁叫 L @@

(Lap) 發表於 27-11-2010 14:08:51

就咁叫 L @@
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 14:08 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒所謂啊>.<..做緊咩@@

冷血ღ 發表於 27-11-2010 14:09:52

你玩咩隊?
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 14:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

以前成日玩9697既公牛宜家開左隻MY PLAYER玩
頁: 7384 7385 7386 7387 7388 7389 7390 7391 7392 7393 [7394] 7395 7396 7397 7398 7399 7400 7401 7402 7403
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼