沒所謂啊>.
(Lap) 發表於 27-11-2010 14:08 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有咩好做..
無所謂啊@@
(Lap) 發表於 27-11-2010 14:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
(哥
以前成日玩9697既公牛宜家開左隻MY PLAYER玩
冷血ღ 發表於 27-11-2010 14:09 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
9697公牛 好似有佐敦
哈..你係第一個咁叫我@@
(Lap) 發表於 27-11-2010 14:00 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
立叔叔最岩聽的....我知道的啦
有咩好做..
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 14:10 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都唔知
(哥
冷血ღ 發表於 27-11-2010 14:10 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
0.0真係好悶
冇咩人......潛
等價交換@@
冷血ღ 發表於 27-11-2010 13:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
PSP$2000龍谷帳$400......
9697公牛 好似有佐敦
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 14:10 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
除左無年份姐係現代果隊全部公牛都有JORDAN
PSP$2000龍谷帳$400......
sohoipan2009 發表於 27-11-2010 14:29 http://www3.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
倒貼大法