大難不死必有後福
sunland補時3分鐘入波絕殺mc
睇下我o哂咀
大難不死必有後福
sunland補時3分鐘入波絕殺mc
睇下我o哂咀
雙層魚柳包 發表於 2-1-2012 09:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
offside係重點;P
offside係重點
m瓜哥randai 發表於 2-1-2012 10:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢個先係足球最吸引人既地方
回復 6836# m瓜哥randai
又如何...
我吾理 總之我代曼聯多謝黑貓 ;p
回復m瓜哥randai
又如何...
我吾理 總之我代曼聯多謝黑貓 ;p
緋櫻緋雨 發表於 2-1-2012 10:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我要插死黑貓 :@
累我輸左500分:'(
回復 6839# m瓜哥randai
好彩連續兩日都無買到...
冷到喊 @@
英超最有趣既係強隊通常會齊齊失分
回復 6791# RAUL07
我整到啦...
我做到第你張既第2部份...
咁之後應該點做 ;p
新特蘭萬歲><
回復 6843# anthony0222
吾係應該係 池東阮 咩;p