利記果場仲唔係爆冷:curse:
利記咁強大點會輸:@
我諗係杜sir可能要球隊留力:lol
咁都開到3:0大-_-
真係吹脹
你3樣炒兩樣(雖然我好似仲衰:( )
btw手機版係咪俾唔到樂點架-_- ...
victorclli 發表於 4-1-2012 06:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無 所 謂 ..
無 所 謂 ..
H20_希古恩 發表於 4-1-2012 17:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你太多樂點......輸左都冇感覺:funk:
你太多樂點......輸左都冇感覺
密特朗 發表於 4-1-2012 18:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
萬 幾 都 吾 系 好 多 姐 :$
無 所 謂 ..
H20_希古恩 發表於 4-1-2012 17:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
Ok咁每個月尾先找一次數啦,我諗今個月尾電腦應該整返好喇
你太多樂點......輸左都冇感覺
密特朗 發表於 4-1-2012 18:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我多過佢tim啦-_-
同埋今次係我輸唔係佢輸…
萬 幾 都 吾 系 好 多 姐
H20_希古恩 發表於 4-1-2012 19:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我仲少過你=.=
本帖最後由 密特朗 於 4-1-2012 22:34 編輯
岩岩見到d野 車迷應該好開心:P
岩岩見到d野 車迷應該好開心
密特朗 發表於 4-1-2012 22:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔止吳若希:P糖妹都係車迷:$
唔止吳若希糖妹都係車迷
RAUL07 發表於 4-1-2012 22:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吳若希仲要著住廢托波3 lo:'(
不過唔緊要.....強大的後上利記都有勁人支持:lol