狼隊頂唔中=.=
可惜.........
早知買喇=.=
又係半場和..............
睇怕車仔又失分:'(
邪一邪先
QPR 1-1 Norwich 維 持 到 完 場 呀 ..
唉..
林伯!!!!!!!!!!!!!!!!
阿記1:2:Q
由於版規要有個人感想同網址
所以我決定以後將所有新聞及圖片upload在此
請各位原諒
美斯最後一次訓練時的圖片
http://upload-all.com/get/30252/
http://upload-all.com/get/30253/
http://upload-all.com/get/30254/
http://upload-all.com/get/30255/
http://upload-all.com/get/30256/
http://upload-all.com/get/30257/
http://upload-all.com/get/30258/
http://upload-all.com/get/30259/
唉屋企部腦火牛死左..
而家間中去網吧/fd屋企先有得上樂古:'(
由於版規要有個人感想同網址
所以我決定以後將所有新聞及圖片upload在此
請各位原諒
美斯最後一次訓練 ...
雙層魚柳包 發表於 3-1-2012 16:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
算 喇 .. 吾 會 有 人 聽 你 講 架 喇 ..