整個版塊的版規等帖子我暫時重新整理過
以「我思故我在」設立的暫時作為基準
直到本版版主重新設定合適的版規為止
新年到!
我祝超板及各位會員新年快樂, 龍馬精神, 身體健康:loveliness:
如果你們還有任何問題歡迎在這裡留言處理
當然,你們認為有需要還是可以到投訴區
不過我提醒,到投訴區正 ...
Nuoer.S 發表於 23-1-2012 00:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇完阿曼大戰先復你
btw 你唔睇埋場波先訓?
回復 7697# 一人力
管理員對足球無興趣:hug:
鐘斯搞乜
jones呀:'(
Jones 仔:'(
0-1!
華倫~
華西1-0
回復 7687# 密特朗
如果 果個係多哥佬幾好...