咁腦殘對MU果時呢?? 佢都冇食牌
同埋唔係除哂件波3先算犯規咩?
2球都係ROONEY?? ...
密特朗 發表於 23-1-2012 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
果陣有食黃..好似係show字都要食..
1球好似係welbeck
由本版版主決定
Nuoer.S 發表於 23-1-2012 23:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那..發帖樂點呢..會否變回之前足球世界的「發帖+6樂點,回復+2樂點」?
仲有2日就國家打吡~
VQ6HIEnPhkM&feature=player_embedded
巴塞球員同大家拜年, 沙維vv講國語:lol:$
回復 7758# RAUL07
勁wo~
新年快樂~恭喜發財~
巴塞球員同大家拜年, 沙維vv講國語
RAUL07 發表於 24-1-2012 16:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
依家足球都好重視中國呢個市場
球員都要做返D野
愈 黎 愈 少 人 :(
愈 黎 愈 少 人
H20_希古恩 發表於 24-1-2012 23:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你icon個嘉欣姐好樣衰
你icon個嘉欣姐好樣衰
密特朗 發表於 24-1-2012 23:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
甘 多 個 于 素 秋 既 Icon 之 中 呢 個 最 靚 架 喇 ..
其 實 我 好 少 擺 女 仔 Icon 上 黎 .. 第 1 次 就 比 左 于 素 秋
喇 .. haha
甘 多 個 于 素 秋 既 Icon 之 中 呢 個 最 靚 架 喇 ..
其 實 我 好 少 擺 女 仔 Icon 上 黎 .. 第 1 次...
H20_希古恩 發表於 24-1-2012 23:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
估唔到你的處女比左佢:L
同埋想問問程亮係??