緋櫻緋雨 發表於 23-1-2012 22:33:34

回復 7744# RAUL07


    oh

我中文咁廢 你都明 ><

密特朗 發表於 23-1-2012 22:44:07

其實vps應該兩黃一紅,因為佢入波慶祝果陣show左底衫…
另外mu有2球都有機會有12碼,係個球證眼殘姐 ...
victorclli 發表於 23-1-2012 03:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁腦殘對MU果時呢??   佢都冇食牌
同埋唔係除哂件波3先算犯規咩?
2球都係ROONEY??

H20_希古恩 發表於 23-1-2012 22:44:32

已轉帳下次我實贏返你
victorclli 發表於 23-1-2012 21:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多 謝 again:D

m瓜哥randai 發表於 23-1-2012 22:47:31

咁腦殘對MU果時呢??   佢都冇食牌
同埋唔係除哂件波3先算犯規咩?
2球都係ROONEY?? ...
密特朗 發表於 23-1-2012 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
why always me 佢食左黃架!

密特朗 發表於 23-1-2012 22:53:37

why always me 佢食左黃架!
m瓜哥randai 發表於 23-1-2012 22:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
果時我冇留意=.=

緋櫻緋雨 發表於 23-1-2012 23:01:12

回復 7748# m瓜哥randai


    有咩@@?

m瓜哥randai 發表於 23-1-2012 23:04:20

回復m瓜哥randai


    有咩@@?
緋櫻緋雨 發表於 23-1-2012 23:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有呀!我上u2搵下片~

佢拎左一張黃果陣 再入多球佢就唔敢再拎件杉出黎~~

緋櫻緋雨 發表於 23-1-2012 23:08:35

回復 7751# m瓜哥randai


    吾怪之得 無啦...正常佢會...

Nuoer.S 發表於 23-1-2012 23:19:47

那麼版規也會重新修定?(本來每個區每天限發5主題)
現在會怎辦?
victorclli 發表於 23-1-2012 21:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

由本版版主決定

一人力 發表於 23-1-2012 23:42:43

由於這次的變動是全論壇計
如果諮詢所有會員意見那怕只能無了期的諮詢才能得到所有人的共識
所以我們選擇 ...
Nuoer.S 發表於 23-1-2012 14:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我的意思是管理層可以象徵式地諮詢一下( e.g. 設立2,3天的諮詢期), 好讓管理員能夠體察民情
要知道會員的意向是論壇能否成功的重要一環...

至於其他細節我相信你們下次可以做得更好:loveliness:
頁: 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 [775] 776 777 778 779 780 781 782 783 784
查看完整版本: 綜合運動吹水帝國