唔洗理我地
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一直冇理
傻仔仲要傻d
~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢果D我2隻字
傻仔仲要傻d
~tcc~ 發表於 3-2-2012 11:08 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呃帖都唔識;P
一直冇理
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:08 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
番黎喇?_?
你所有科都係英?
小湊 發表於 3-2-2012 23:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
中文係英就笑了;P
唔算太口乾
~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你飲好多水?
你咁勁你跟到既.
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不如你試下
中文係英就笑了
~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
別來GAG
你飲好多水?
小湊 發表於 3-2-2012 23:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
no,只係1粒鐘唔飲沒咩野
咩學校黎..
小湊 發表於 3-2-2012 22:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
正常學校