不是嘛...
leungyl 發表於 3-2-2012 11:15 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又是這張圖:curse:
終於訓啦 bye bye
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
未夠數呀
你搵得多過我- -
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你做得唔夠全面;P
少時有咩歌好聽
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
見人見智.
唔知12點前可以去到幾多%呢>~~
回復 70383# 夢儿LOLz
你認錯...?
先說再見
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁快講定做咩...
你做得唔夠全面
刺客先生 發表於 3-2-2012 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係表現唔夠完美:lol
少時有咩歌好聽
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好多架wo;P
我以前都聽過^^
~tcc~ 發表於 3-2-2012 11:15 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我一d都唔識==