不是嘛...
leungyl 發表於 3-2-2012 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恭喜你中獎了;P
LS都要用ENG教 真係不得了
小湊 發表於 3-2-2012 23:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不過MISS 8成中文 2成英文
好多架wo
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:16 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我剩係識nobody(?)
未夠數呀
小湊 發表於 3-2-2012 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
訓啦你
呢家多G都無用 圖都唔肯出
小湊 發表於 3-2-2012 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
玩舊機;P
回復 70412# 刺客先生
咁即係冇...
好多架wo
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢首歌可以睇到佢地之前個樣=]
我剩係識nobody(?)
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
nobody係wonder girls 架wo-.-
都話今日唔夠人沖75000架啦- -
玩舊機
leungyl 發表於 3-2-2012 23:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都只想合S機= =