ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:22:53

我又想入下nRadio睇下有咩節目
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
去聽下啦

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:23:03

釗仔做緊果個韓流ING!!
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   佢會講野?

ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:23:11

回復ShiNG_SeR


    都系等USA SONG先聽~
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇架WO-.-

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:23:14

去聽下啦
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:22 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   播緊歌~.~

sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:23:20

原來播緊歌~.~
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    唔識聽...

ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:23:22

佢會講野?
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

緊係會-.-

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:23:29

右下角不是有個閃閃下的東西嗎._.?
釗好玩 發表於 3-2-2012 11:22 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   nRadio個版;P

刺客先生 發表於 3-2-2012 23:23:30

回復ShiNG_SeR


    都系等USA SONG先聽~
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實USA SONG個節目個主持唔好...

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:23:49

唔識聽...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 11:23 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   都唔知唱咩 我add左你 :michael lau

leungyl 發表於 3-2-2012 23:23:53

我都只想合S機= =
小湊 發表於 3-2-2012 23:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
S機我合黎擺多過用..
頁: 7038 7039 7040 7041 7042 7043 7044 7045 7046 7047 [7048] 7049 7050 7051 7052 7053 7054 7055 7056 7057
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖