我又想入下nRadio睇下有咩節目
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
去聽下啦
釗仔做緊果個韓流ING!!
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢會講野?
回復ShiNG_SeR
都系等USA SONG先聽~
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇架WO-.-
去聽下啦
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:22 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
播緊歌~.~
原來播緊歌~.~
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔識聽...
佢會講野?
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
緊係會-.-
右下角不是有個閃閃下的東西嗎._.?
釗好玩 發表於 3-2-2012 11:22 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
nRadio個版;P
回復ShiNG_SeR
都系等USA SONG先聽~
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實USA SONG個節目個主持唔好...
唔識聽...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 11:23 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都唔知唱咩 我add左你 :michael lau
我都只想合S機= =
小湊 發表於 3-2-2012 23:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
S機我合黎擺多過用..