釗仔表示:我做緊節目A_A
釗好玩 發表於 3-2-2012 23:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聽左好耐~
播緊exo呀嘛 我聽緊
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:18 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我一次都無聽過nradio- -
e加慢左 我又想回返先前-.-
你真系女泥?...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 11:18 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢唔會講架- -
e加慢左 我又想回返先前-.-
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:19 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幾多%?_?
播緊exo呀嘛 我聽緊
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:18 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
;P 我算唔算愉懶?
我一次都無聽過nradio- -
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聽下啦
我一陣同你傾~ 抖陣先
~tcc~ 發表於 3-2-2012 11:18 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ha rest la ;P
聽下啦
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:19 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有咩節目:L
我全英
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁咪好lo 中文教英文考既話考試就搞到咁...