ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:20:13

我算唔算愉懶?
釗好玩 發表於 3-2-2012 23:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔算;P 歡迎你:lol

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:20:26

我算唔算愉懶?
釗好玩 發表於 3-2-2012 11:19 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   你唔係講緊野架咩:funk:

sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:20:30

釗仔表示:我做緊節目A_A
釗好玩 發表於 3-2-2012 23:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    韓流ING!!

小湊 發表於 3-2-2012 23:20:36

哈哈哈 呢個星期 我由十九級升到這個位

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:20:37

咁咪好lo 中文教英文考既話考試就搞到咁...
刺客先生 發表於 3-2-2012 11:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   但我fail- -

ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:20:41

有咩節目
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
釗仔做緊果個韓流ING!!

刺客先生 發表於 3-2-2012 23:20:58

你唔係講緊野架咩
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
音樂節目唔洗成日講野;P

ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:21:05

韓流ING!!
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
支持!!!

釗好玩 發表於 3-2-2012 23:21:11

你唔係講緊野架咩
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 11:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

一心幾用._.?

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:21:20

哈哈哈 呢個星期 我由十九級升到這個位
小湊 發表於 3-2-2012 11:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   你休息啦 你做完任!
頁: 7036 7037 7038 7039 7040 7041 7042 7043 7044 7045 [7046] 7047 7048 7049 7050 7051 7052 7053 7054 7055
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖