我算唔算愉懶?
釗好玩 發表於 3-2-2012 23:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔算;P 歡迎你:lol
我算唔算愉懶?
釗好玩 發表於 3-2-2012 11:19 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你唔係講緊野架咩:funk:
釗仔表示:我做緊節目A_A
釗好玩 發表於 3-2-2012 23:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
韓流ING!!
哈哈哈 呢個星期 我由十九級升到這個位
咁咪好lo 中文教英文考既話考試就搞到咁...
刺客先生 發表於 3-2-2012 11:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但我fail- -
有咩節目
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
釗仔做緊果個韓流ING!!
你唔係講緊野架咩
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
音樂節目唔洗成日講野;P
韓流ING!!
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
支持!!!
你唔係講緊野架咩
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 11:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一心幾用._.?
哈哈哈 呢個星期 我由十九級升到這個位
小湊 發表於 3-2-2012 11:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你休息啦 你做完任!