都話今日唔夠人沖75000架啦- -
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
放棄啦75000-.-
我剩係識nobody(?)
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢首鬼係少時-.-係wonder girls
訓啦你
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做咩推人去訓姐
係表現唔夠完美
~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果同我果個投訴比 佢其實唔合格;P
又是這張圖
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
用黎用去都係果D嫁啦~
不過MISS 8成中文 2成英文
刺客先生 發表於 3-2-2012 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
喔 咁都唔錯
不過MISS 8成中文 2成英文
刺客先生 發表於 3-2-2012 11:16 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我全英:'(
放棄啦75000-.-
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
今日12點前過到72000都偷笑
用黎用去都係果D嫁啦~
leungyl 發表於 3-2-2012 23:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你又來圖戰嗎
呢首歌可以睇到佢地之前個樣=]
~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif建議睇埋live :victory: