其實USA SONG個節目個主持唔好...
刺客先生 發表於 3-2-2012 11:23 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
個位係新人._." 要再訓練訓練下
35識7的... 好似新人黎
刺客先生 發表於 3-2-2012 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我識好少人-,-
呢幾張都好d..尋日個d- -
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
尋日果D都唔錯;P
尋日果D都唔錯
leungyl 發表於 3-2-2012 11:25 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我可以打你?_?
都唔知唱咩 我add左你 :michael lau
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比條LINK泥...
個位係新人._." 要再訓練訓練下
釗好玩 發表於 3-2-2012 23:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢期既新人冇咩突出:(
幾好聽呀
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:24 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幾多%
尋日果D都唔錯
leungyl 發表於 3-2-2012 23:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩圖黎嫁-0-
又一幅膠圖
~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
這是藝術呀:lol
比條LINK泥...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 11:26 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你confirm is ok= =